úterý 12. července 2022

Život kolem nás.


Život má různé podoby, a proto je dobré se podívat také na život kolem sebe.









Před bouřkou.


Východ slunce.

                         "Život je čekání na to, kdy se naše sny změní ve skutečnost". Victor Hugo

 

                      

                    



6 komentářů:

  1. Mirku, to jsou moc krásné fotografie a západ Slunce parádní. Přeji ti krásné dny ve zdraví a v pohodě si užívej léta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, jsem rád že se fotografie líbí. Příště zkusím dát nějké kytičky pro doplnění, aby to nebylo tak jednotvárné.

      Vymazat
  2. Citát V. Huga je výstižný a klidně by mohl být v záhlaví blogu. Fotky z přírody se mi líbí, tam člověk vždy má možnost vždy něco nafotit. Ptáčci bývají neposední a kolikrát člověk ten záběr propásne. Teď po nocích fotím Měsíc v úplňku a včera jsem čekala, až aspoň trochu vykoukne z mraků. Pěknou letní pohodu přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Hanko. Focení v přírodě považuji za prioritní, protože tam je hodně příležitostí vždy najít něco nového. Focení měsíce jsem zkoušel jednou a moc mi to nevyšlo. Přeji hezké dny a dobré světlo.

      Vymazat
  3. Cesta do přírody, zpívající ptáčci, kachny křižující rybníky, ... - to je balzám na duši.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co víc by si člověk mohl přát když se vydá hledat klid v přírodě.

      Vymazat