sobota 28. listopadu 2020

Josef Náhlovský s kapelou Kozí Bobky.


 

Odpolední program v sobotu 20 září na jízdárně v Hejtmánkovicích byl určen pro show Josefa Náhlovského s kapelou KOZÍ BOBKY. I tady se program setkal s velkým zájmem a všechna místa byla stále obsazena. Přestávku vyplňoval klaun svým ostrovtipem a nechyběla ani projížďka v kočárech pro děti tažené lidským zápřahem. Přirovnání pana Náhlovského raději uvádět nebudu.






Bobky mají přestávku, tak Vás budu bavit já.


Hele, přestaň se mračit, nevidíš, že se budeme fotografovat?





Protože nechybělo ani dětské publikum, nabídl pan Náhlovský dětem na rozloučení jednu ze svých pohádek a podal ji s humorem jemu vlastnímu. Pohádka o blbé královně. Milé děti, byla jednou jedna královna ta šla a šla až šlápla do ho… horkého asfaltu a přilepila se za nožičku. Pusť mě asfalte, já se ti královský odměním. Já tě pustím, povídá ten thér, ale až mě políbíš. Královna se sehnula, políbila ho a přilepila se za hubu. Tak tam stojí dodnes.


Po kliknutí myší na obrázek se zobrazí ve větším rozlišení.

6 komentářů:

  1. To by se mi také líbilo, pana Náhlovského můžu a takový program by mi určitě zvedl náladu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom nepochybuji. Jeho humor prokládaný písničkami udrží vždycky posluchače na svých místech.

      Vymazat
  2. Mirku, tohle mě opravdu pobavilo.👍👍 Josefa Náhlovského jsem viděla několikrát naživo a musím říct, že nikdy nezklamal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeho humor doprovázený písničkami, dokáži posluchače naladit k dobré náladě.

      Vymazat
  3. Tak to muselo být moc pěkné, Mirku :). V dnešní době je humor a dobrá nálada ještě potřebnější, než dřív :) ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to výborná akce, a Josef Náhlovský je prostě jedinečný bavič a dokáže udržet dobrou náladu u všech návštěvníků.

      Vymazat