pátek 27. listopadu 2020

Máme rádi zvířata.


Rybníček s hastrmanem uprostřed jízdárny.
 

Máme rádi zvířata, zvířata, zvířata, protože jsou chlupatá a mají hebkou srst. Tak by se mohlo začít podle písničky od Jitky Molavcové s prohlídkou ptactva a zvířat v jízdárně Hejtmánkovice ze dne 20. Září 2014. Již v úvodním článku k této akci jsem se zmínil o ukázce, kterou připravila farma Wenet, která se nachází v Broumově Velká Ves, nedaleko jeho centra, nedaleko polských hranic.

















Po kliknutí myší na obrázek se zobrazí ve větším rozlišení.

2 komentáře:

  1. Zdravím. Moc hezké fotografie. Jo to já v takovém místě vydržím dlouho, hlavně když je hezky. Škoda, že už doma nic mít nemůžu, tak se aspoň těším z ptáčků za oknem, kteří přilétají na krmítko. Léta jsem chovala papoušky, ale musela jsem s tím skončit. Přeji příjemné dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já chodím pokud to počasí dovolí ke krmítkům, kde se dají sledovat srnky a také tam přilétají ptáci na přilepšenou.

      Vymazat