čtvrtek 29. dubna 2021

Jaro přece jen dorazilo.


 

Rtuť v teploměru běhá nahoru a dolu jako jojo, jasné jarní slunce se vyzývavě potuluje oblohou a špičatými paprsky oškrabuje zbytky sněhu z tváře přírody, pak rychlá studená přeháňka, ostrý vítr a zase slunečno. Jaro máme v plném proudu. Příroda se probouzí ze zimního spánku a odpočinku, prodlužují se dny a otepluje se.












                              Po kliknutí myší na obrázek se zobrazí ve větším rozlišení

10 komentářů:

  1. Však už bylo načase! Hned je veseleji. Dokonce jsem včera zaregistrovala, že to tam venku voní. Krásné kytičky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se ukáže sluníčko a venku vylézají kytičky je radost být venku.

      Vymazat
  2. Krásné květy Dnes jsem koukala při cestě z města na magnolii a mají poupata na okrajích hnědé listy. Tak že je namrzlá. Tulipány mi ještě nekvetou, jen primulky a modřence.

    OdpovědětVymazat
  3. Zatím je na ostatní kytičky čas, a všechno ještě rozkvete. Škoda těch stromů, které mají květy namrzlé.

    OdpovědětVymazat
  4. Počasí je i u nás nestálé, vždy mě mrzí, když kvetou sakury a pak prší. Magnolie už bohatě kvetou, je to krása. Také jsem pořídila jarní fotky, ale hyacinty tam nemám. Je vidět, že se jim u vás daří. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plně rozkvetlá Magnolie je vždycky nádherná a jarních kytiček začíná vylézat dost.

      Vymazat
  5. Mirku, krásné jarní fotky. 👍👍👍
    Letos je to opravdu jako na houpačce. V březnu jsme v tričku na zahradě rozsazovala muškáty a pak za pár dní doufala, že mráz, který přišel, nenadělá moc škod. Bohužel nadělal. Nicméně příroda si poradí.
    Já se definitivně rozhodla, že jaro je tu a v pátek jsem strčila do pračky zimní bundu. 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Střídání počasí je zkouškou na naše nervy, kdo to déle vydrží. Muškátů budeš mít asi jako v minulém roce na každém volném místě zahrady. Atˇ to hezky kvete.

      Vymazat
  6. Nádhera, jako kdybys dokumentoval botanickou zahradu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do rozkvetlé botanické zahrady to má daleko, ale je hodně květů, které se dají s radostí nafotit

      Vymazat