sobota 2. října 2021

Podzim v květu.


Jiřiny, které pomalu odkvétají.
 





Afrikán.




Nestařec.


  Po kliknutí myší na obrázek se otevře ve větším rozlišení.                  


14 komentářů:

  1. Mirku, krásné podzimní kytičky. Mně letos začaly jiřiny kvést už v červenci, jako kdyby přivolávaly podzim.👍🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bylo dost brzo, hlavně aby vydržely až do mrazů.

      Vymazat
  2. Mirku to jsou moc krásné fotografie. Přeji Ti příjemné podzimní dny hlavně ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se využívat hezkého než to mrazy zničí.

      Vymazat
  3. Na zahradě je ještě stále co obdivovat, ale teď ty silné větry a déšť udělaly své. Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zahrádky dají dost práce, a když přijde změna počasí všechna ta nádhera vezme za své.

      Vymazat
  4. Také mi na chatě ještě kvetou jiřiny. Tu tmavě červenou s bílou mám už několik let, tak doufám, že přežije i letošní zimu 😊

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřiny jsou celkem odolné, ale je lepší je včas vytáhnout, cibulku nechat uschnout a uložit na další rok. Míval jsem jich na zahradě velké množství a domů jsem je vozil v pytli, aby nám tam nepomrzly.

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřiny a astry (pletu si je) vydrží až do dušiček, jsou v říši květů něčím podobným jako podzimní jablka a pozdní sběr vína :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takový pozdní sběr by se mi líbil, jenom nevím jaké víno z toho může být. Třeba Jiřinkové?

      Vymazat